POLSKA

Biura podróży. Nagrody dla ITAKI

itaka logo3

fot.: materiały prasowe

itaka logo3
Ostatnie dni są wyjątkowo dobre dla biura podróży ITAKA. Operator zdobył właśnie tytuł “Superbrands Polska”, Złote Godło European Trusted Brands i Złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 oraz Laur Konsumenta – wyróżnienia przyznawane głosami konsumentów.

Ostatnie dni są wyjątkowo dobre dla biura podróży ITAKA. Operator zdobył właśnie tytuł “Superbrands Polska”, Złote Godło European Trusted Brands i Złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 oraz Laur Konsumenta – wyróżnienia przyznawane głosami konsumentów.

NA TEMAT:

Tytuł „Superbrands Polska” trafił do ITAKI już po raz drugi. Tym razem niezależni eksperci z Rady Marek pod uwagę brali nie tylko rozpoznawalność, unikalny charakter oferowanych korzyści oraz siłę więzi z klientami, ale i wyniki internetowego badania konsumenckiego, przeprowadzonego na próbie 2700 osób.

Także Złoto Godło European Trusted Brands to wyróżnienie przyznane operatorowi ponownie. ITAKĘ, jako biuro podróży najbardziej godne zaufania, w badaniu przeprowadzanym przez Reader’s Digest, najczęściej wskazywali mężczyźni, osoby do 30-tego roku życia oraz posiadające rodzinę z dziećmi do lat 15-tu.

Konsumenci zdecydowali także, że złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 w kategorii „Biura Podróży” należy się ITACE, która kojarzy im się z biurem godnym zaufania, wymarzonymi wakacjami w ciepłych krajach i słonecznymi plażami.

Laur Konsumenta trafił natomiast do ITAKI po raz szósty. Jest on przyznawany na podstawie szeroko zakrojonego sondażu konsumenckiego. ITAKA zajęła w nim pierwsze miejsce w kategorii „Biura podróży”, uzyskując jednocześnie dużą przewagę nad konkurencją.

- Wszystkie nagrody stanowią kolejny dowód na silną pozycję ITAKI na polskim rynku, są również doskonałą motywacją do dalszej pracy. Nie spoczywamy jednak na laurach ani przez chwilę – ITAKA została właśnie nominowana do konkursu Jakość Roku! - zapewniają zarządzający biurem.

Polub nas na Facebooku!

Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.