Aktualności

Biuro podróży R'Tour jednak nie upadnie? Właścicielka tłumaczy: istnieje realna szansa na zdobycie gwarancji

plaża smutne

fot.: shutterstock

plaża smutne
Właścicielka biura podroży R'Tur - firmy, o której cały dzień było głośno - tłumaczy, że jego spółka wcale nie znajduje się w stanie upadłości. Tak jak w przypadku GTI Travel, mowa jest jedynie o zawieszeniu działalności. Czy mazowieckie biuro powieli los poprzednika? Jego właścicielka jest przekonana, że nie. Gwarancja ubezpieczeniowa jej firmy wygasła 31 maja, jednak wciąż ma ona nadzieję, że pozyska nową. W celu wyjaśnienia sytuacji napisała list do agentów biura.

Właścicielka biura podroży R'Tur - firmy, o której cały dzień było głośno - tłumaczy, że jego spółka wcale nie znajduje się w stanie upadłości. Tak jak w przypadku GTI Travel, mowa jest jedynie o zawieszeniu działalności. Czy mazowieckie biuro powieli los poprzednika? Jego właścicielka jest przekonana, że nie. Gwarancja ubezpieczeniowa jej firmy wygasła 31 maja, jednak wciąż ma ona nadzieję, że pozyska nową. W celu wyjaśnienia sytuacji napisała list do agentów biura.

PRZECZYTAJ TEŻ: RANKING RZETELNYCH BIUR PODRÓZY

List Pani Joanny Brahem, właścicielki biura podróży R'Tur do agentów firmy:

Szanowni Państwo,

w nawiązaniu do zaistniałej sytuacji oraz różnych doniesień medialnych związanych z R'TUR Sp. z o.o. pragnę wyjaśnić, że w chwili obecnej Spółka nie znajduje się w stanie upadłości.

W dniu wczorajszym, w związku z wygaśnięciem w dniu 31.05.2013 gwarancji ubezpieczeniowej oraz przedłużającymi się procedurami z pozyskaniem nowej, nie chcąc narażać Klientów na jakiekolwiek nieprzyjemności związane z brakiem aktualnej gwarancji, Zarząd Spółki podjął decyzję o zawieszeniu działalności. Tuż po złożeniu oświadczenia w Urzędzie Marszałka pojawiła się realna szansa na pozyskanie nowej gwarancji.

Dzięki życzliwości i współpracy Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki otrzymaliśmy możliwość przedstawienia nowej gwarancji w dniu dzisiejszym. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nastąpiło to jak najszybciej. Prosimy Państwa jednak o odrobinę cierpliwości.

Jednocześnie zapewniam, że wszyscy Klienci przebywający w chwili obecnej poza granicami kraju mają zapewnione świadczenia hotelowe, są objęci opieką naszych kontrahentów oraz opieką konsularną. Ich powroty odbywać się będą zgodnie z wykupionym terminem powrotu.

Po otrzymaniu nowej gwarancji wszystkie imprezy będą odbywać się zgodnie z planem. Zostanie przywrócona możliwość korzystania z systemów rezerwacyjnych. Klienci, którzy w dniu dzisiejszym nie wylecieli do Egiptu otrzymają propozycję wyjazdu w terminie późniejszym bądź zwrot wpłaconych pieniędzy.

Na koniec chciałabym bardzo wszystkim podziękować za ogromne zaufanie i wsparcie, jak nas obdarzyliście w trakcie dotychczasowej współpracy oraz w tych trudnych dla nas chwilach. Zapewniam, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zaistniała sytuacja jak najszybciej się wyjaśniła. Za wszelkie niedogodności bardzo Państwa przepraszam.

Z poważaniem,

Joanna Brahem

Członek Zarządu R'TUR Sp. z o.o."

NA TEMAT:

Polub nas na Facebooku!

Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.