Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
[PR] Bajkowy ibis Styles Wrocław Centrum
mat. prasowe Ibis, 7.08.2014
Od 1 października każdy będzie mógł przenieść się do zaczarowanego świata Alicji z Krainy Czarów. Ibis Styles Wrocław Centrum umiejscowiony w samym centrum miasta, blisko dworca kolejowego oraz rynku, otworzy drzwi do bajkowej krainy, gdzie surrealizm miesza się codziennością. Nowoczesny wygląd hotelu idealnie łączy się z jego designem, który zaskoczy wszystkich gości – nawet tak wymagających jak Królowa Kier.
Ibis Styles Wrocław Centrum – jak z bajki
Dewizą marki Ibis Styles jest połączenie unikalnego designu z nowoczesnością, prostotą i komfortem. Tym razem inspiracje sięgnęły jednak dalej niż kiedykolwiek wcześniej – do Krainy Czarów. W szklanej fasadzie hotelu jak w zwierciadle odbija się centrum Wrocławia. Ibis Styles Wrocław Centrum dysponuje 133 kolorowymi pokojami, w tym m.in. 9 apartamentami rodzinnymi, wyposażonymi w wygodne łóżka SweetBed™ by ibis Styles. Sieć oferuje swoim gościom również pełen pakiet udogodnień – śniadania oraz szybki internet są zawsze wliczone w cenę.
NA TEMAT:
Zaczarowany desing
W bajkowym świecie Ibis Styles Wrocław Centrum pomyślano o każdym elemencie wystroju – kolorze ścian czy specjalnie zaprojektowanych meblach. Nawet podczas posiłków goście będą mogli poczuć się jak w świecie na opak, gdyż wnętrze restauracji urozmaicają zawieszone pod sufitem stoły. Wizerunek zaczytanej Alicji, zdobiący pokojowe wnętrza, zachęci każdego do pogrążenia się w lekturze i oddalenia od codzienności. Natomiast biurka z nogą w kształcie klucza i ściany pełne luster zachęcają do odkrywania kolejnych hotelowych tajemnic. Dotarcie do Krainy Czarów przygotowanej przez hotel będzie zdecydowanie prostsze niż podróż Alicji w bajce Lewisa Carrolla – obiekt mieści się w odległości zaledwie 100 metrów od Dworca PKP i 10 kilometrów od lotniska. Tę bliskość docenią szczególnie goście udający się w celach biznesowych. Będą oni mogli skorzystać z największej w centrum Wrocławia sali konferencyjnej o pow. 450m2 oraz siedmiu mniejszych o metrażu od 26 do 78m2.
Lobby w hotelu Ibis we Wrocławiu
Atrakcje Wrocławia w zasięgu ręki
Bliska odległość Rynku (1,5 km) sprawia, że Ibis Styles Centrum Wrocław jest idealnym miejscem do rozpoczęcia zwiedzania miasta. A skrywa ono w sobie wiele tajemnic. Przede wszystkim Wrocław jest jedynym miastem w Polsce zamieszkałym przez krasnale. Nikt nie wie, ile dokładnie ich jest. Szacuje się, że w stolicy Dolnego Śląska można znaleźć już ponad setkę figurek z brązu, które znajdują się w najważniejszych punktach miasta. Podobno pojawiły się w latach 80. i jak na razie nie mają zamiaru się stąd wyprowadzać. Inną wrocławską atrakcją jest Most Tumski, nazywany inaczej Mostem Zakochanych. To na nim pary, wierząc, że scali to ich miłość na zawsze, zawieszają kłódki na znak swojego uczucia. Z kolei liczne zabytki, w tym słynna Panorama Racławicka, czy ulica Stare Jatki, przeniosą turystów w odległe czasy – a warto pamiętać, że Wrocław to miasto z ponad 1000-letnią historią! Ponadto, w 2016 roku zostanie ono Europejską Stolicą Kultury, a wiadomo, że nie ma magii potężniejszej od sztuki.
Pokój w hotelu Ibis we Wrocławiu
IBIS STYLES
To marka hoteli ekonomicznych o wyjątkowych osobowościach i stylach, należąca do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 500 hoteli i 160 000 pracowników. Hotele te charakteryzują się różnorodnymi stylami i wszystkie oferują prostotę, komfort, jakość i atmosferę wspólnoty. Zlokalizowane w centrach miast lub w ich pobliżu, wszystkie obiekty posiadają wyjątkowy, modny, relaksujący i zabawny wystrój. Marka wyróżnia się swoim pakietem „all inclusive”, w którego skład wchodzą: pokój, śniadanie w formie nieograniczonego bufetu, dostęp do szybkiego internetu wi-fi i cała gama dodatkowych udogodnień. Obecnie sieć obejmuje 233 hotele w 21 krajach.
Polub nas na Facebooku!