Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Gift Show Poland zaprasza wystawców do udziału w targach
Mat. prasowe, 14.04.2016

fot.: materiały prasowe
Udział w targach Gift Show Poland dedykowany jest importerom, producentom i projektantom upominków, których oferta obejmuje propozycje prezentów na różne okazje: urodziny, imieniny, śluby, święta, czy parapetówki. Oferta wystawowa skierowana jest również do przedstawicieli firm oferujących upominki dla klientów i partnerów biznesowych, gadżety marketingowe oraz designerskie akcesoria dla młodzieży, takie jak m.in. biżuteria, zegarki, mała elektronika, dodatki do telefonów komórkowych, akcesoria podróżnicze oraz sprzęt sportowy. W tym roku pojawią się także dwie nowe strefy: Garden, w której będą mogły zaprezentować się firmy oferujące akcesoria ogrodnicze oraz Office Show dla przedsiębiorców proponujących rozwiązania dla biur. W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 200 wystawców z 16 krajów – m.in. ze Słowacji, Łotwy, Portugalii, Belgii, ale także z dalszych zakątków świata jak Chiny, Sri Lanka, czy Korea Południowa.
NA TEMAT:
Zwiedzający targi to importerzy i dystrybutorzy z branży, przedstawiciele agencji reklamowych, hurtownicy oraz właściciele sklepów z upominkami, gadżetami, zabawkami i artykułami dla dzieci. Wśród zwiedzających nie zabraknie również osób decyzyjnych z działów zakupów firm i marketingu, a także przedstawicieli m.in. branży farmaceutycznej, samochodowej, bankowej, którzy chcieliby wzbogacić swoją ofertę marketingową o ciekawe gadżety. Podczas drugiej edycji targów pojawią się także klienci indywidualni, zainteresowani nowościami w branży oraz poszukujący ciekawych pomysłów na prezenty. W pierwszej edycji wzięło udział ponad 3 tys. zwiedzających z czego 1/3 stanowili profesjonaliści z branży – 95 proc. odwiedzających pochodziło z Polski, natomiast pozostałe 5 proc. to zwiedzający zagraniczni. Organizatorzy przewidują, że tegoroczna edycja wydarzenia przyciągnie jeszcze większą liczbę osób zainteresowanych propozycjami upominków i gadżetów.
Firmy, będące wystawcami targów Gift Show Poland 2016 mają możliwość uzyskania członkostwa w Polskim Stowarzyszeniu Branży Prezentowej – organizacji działającej na rzecz rynku upominkowego, na okres trzech lat, bez konieczności poniesienia dodatkowej opłaty z tego tytułu. Przedsiębiorcy, którzy uzyskają członkostwo w Stowarzyszeniu, będą mogli liczyć na promocję swojej działalności w Internecie – zarówno poprzez stronę Gift Show Poland, jak i dedykowaną stowarzyszeniu. Dodatkowo, podczas targów zostanie zorganizowany konkurs Gift Show & Scann.R Award, który zostanie podzielony na 3 kategorie: najlepszy produkt, najbardziej kreatywny pomysł oraz najpopularniejszy produkt. Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą swój udział w targach jako wystawcy, będą mogli przystąpić do niego nieodpłatnie.
Więcej informacji na temat warunków uczestnictwa w drugiej edycji targów Gift Show Poland znajduje się na stronie www.giftshow.pl.
Polub nas na Facebooku!
Zobacz również:
- 25. Targi TT Warsaw – jubileuszowe święto branży turystycznej
- Spotkania ze znanymi żeglarzami i szanty. Poznaj atrakcje 13. edycji Targów...
- Kochasz książki? Nie możesz przegapić tego wydarzenia!
- Targi ITB w Berlinie ( 9-13 marca 2011)
- Na żagle do... Katowic? W październiku to najlepszy kierunek
- Polskie mocne uderzenie w Berlinie